Kyligt värre



OjOjOj vilket vackert väder vi har idag! Strålande sol och gnistarnde snö. Och tydligen -25! Ibland är det tur att man inte har termometer, för när jag i ottan steg upp och begav mig mot lite morgonrullning fanns inte tanken på kyla. Visst det var kallt, men när jag kommer fram får jag veta att verkligheten är kall. Och det var inte många som trotsat kylan, totalt var vi tre man som rullade runt, dock tror jag att jag tänkte lite för mycket för fick inte till nått, och åkte på än det ena än det andra, men det kanEN GOTT HA när fokus inte är 1000 ;D
Men jag fick ju nästintill privat-lesson med våran nya svart-bältes Ninja så ska inte klaga, bara göra om och göra rätt nästa gång. Och nästa och nästa och nästa...



Så här långt har jag fått iväg några sommarjobbs-ansökningar, klurat på hemtentan och ätit frukost no. 2 samt intagit lite för mycket kaffe. Taggar till nu för ett kommande Ben-Pass med fokus på framsidan och till det tänkte jag avlösa med lite mag-övningar. På torsdag är det slut med detta slappande då Bio-mekaniken drar igång och det blir anatomi-plugg igen. Ska bli skönt med lite struktur och måsten igen även om den här vilan från allvar inte alls är fel.


Nej ombyte och mot väderkvarn! :)

 


Bilder på brödet från i torsdags


Kommentarer
Postat av: sesskan

Du är ett riktigt litet energiknippe du^^

Postat av: Kajsa

Åh så gott!!!

2010-02-22 @ 21:30:41
Postat av: Lillasyzter

hoppas du haft en bra start på veckan, trots den hemska kylan! :)

2010-02-22 @ 21:59:50
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Idapida

Wow, imponerande brod! Onskar ja kunde vart dar o smakat en bit!;p

2010-02-23 @ 09:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback