kalla mig pricken







Javisst man kan kalla mig pricken idag, för sanningen är den att jag har blåmärken överallt! smalbenen, låren, underarmar, överarmar, bröst, axlar och främst: Ansiktet!
   när man går all in och inte tänker på smärta, då vet man att man är hård eller hur var det? :P
   Imorse var Nina med och rullade också och det var sjukligt roligt att ha en tjej där som gick att svepa, flippa ja allt utan att man får ta i tills man skriker/spricker.  Samt att jag fick låsa ut några och det var förtjänat! Såå himla nöjd har jag varit hela dagen, var superKUL imorse verkligen!

Har funderat lite på blåmärken och tror att de har att göra med att mina hormonnivåer är låga.. Något som KInna lärde mig kunde vara en anledning och den tycker jag verkar stämma bra överens med mig. Inte leukemi i alla fall så oroa dig inte mammsen!


Ikväll blir det bio och imorgon blir det att åka norröver till  Sundsvall en sväng, tillbaka i uppsala på söndag alternativt måndag. beror på när det finns billigast biljetter tillbaka..











 

Kommentarer
Postat av: sesskan

Ojoj så du ser ut! Kan inte vara skönt det där...

Postat av: Anonym

OMG! Har du vart i slagsmål eller vad?! Din toka!

2010-02-12 @ 12:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback