Fel-Balans/Homoestas




IDAG GJORDE JAG MILEN PÅ 50 MIN! de ni ;D



IKväll hade Matilda dragit ihop ett gäng med folk till sin nya lya för ett mini-kalas. Kändes väldigt trevligt och jag for dit med glatt humör.´Jag hade ätit en rejäl middag innan och tänkte att utgång kan jag nog gå med på, även om jag tänkte att det skulle bli en lugn kväll. Men när alla börjar röra på sig för utgång har jag slagits utav en hungerattack, och tröttnad som hette duga. Sådär obehagligt hungrig och energilåg.. Så istället för att följa med ALLA andra for jag hem med Kajjans vinflaska och åt middag + efterrätt: IGEN


Jag har inte riktigt koll på hur mycket jag måste äta på dagen för att väga upp mitt nya tränings-upplägg för samma visa var det igår- hungrig som en tok vid tio tiden.
    Blir till att kolla över mina vanor och slänga in ett till extra-mål mat någon gång mitt på dagen för att äta en rejäl middag två gånger gör mig så pigg då jag egentligen borde ligga med huvudet på kudden. Den piggheten skulle jag ha haft nu, på Snärkes om jag planerat lite bättre.. Men nu vet jag vad som gäller inför fredag , ladda med massor av mat och se till att SPRUDLA utav energi!



Nej diska upp i köket och läsa lite Snömannen? Kan bli nått som kinna skulle sagt .  God Natt!

 





Kommentarer
Postat av: Idapida

Ur a legend!

2010-02-04 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback