Att gå i skolan men endå inte..


Ja det är inte särskilt mycket håll igång i skolan för tillfället. Har något seminarium i veckan och någon föreläsning lite nu och då, men aldrig heldagar och övervägande egen studie-tid. Men visst, inte mig emot hinner med en hel drös med andra saker istället. Träna massor, äta mer, sova gott om nätterna (fast det kanske inte hör till ovanligheterna)
   Som idag hinner jag åka och brottas en sväng mellan 11 och 12 eftersom jag inte börjar fören klockan 1315. Har gjort matlåda nu på morgonen och tryckt ner frukost i strupen. Min mage och jag sammarbetar inte just nu, men måste ju käka om jag ska orka med dagen så tar det i små portioner med jämna mellanrum. fruktsallad med kesella och en macka med ägg och kalkon och standard: kaffe och saft förstås :)
    Går nog till sig, kände samma igår men jag överlever !


Jag skojar inte då jag säger att jag har träningsvärk i varenda halsmuskel idag. Sternocleidomastiodeus, scalenerna, levator scapula och trapetzius. Gick hårt åt nacken igår på brottningen, men med linement och en rejäl uppvärmning idag kommer det nog kännas bättre .
    Bänkpressade och körde discopass med grabbarna igår kväll, ökade i bänkpress. med 2,5kg:P
 
Adam jag vågar nästan inte säga vad jag tar  i bänkpress, återkommer när jag jobbat upp det lite ;)


Nej kanske man ska ta tag i en uppgift till på hemtentan innan det är dags att cykla bort och rulla lite.. :S




 



Kommentarer
Postat av: Adam

Haha vadå då? Du verkar ju stark i allt annat...

Klarar du 60 kg då???

2010-02-10 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback