Uppehåll


Äntligen har det slutat att snö, men drivorna och bergen efter allt plogande är inte att leka med. Det är snö precis ÖVERALLT. Men det har väl aldrig hindrat mig tidigare från att bege mig ut i drivorna för lite hederlig jogging :) Gjorde ett besök på mitt gamla gym EGO igår och är det något jag saknar med Sundsvall så är det det toppenfräscha gymmet med massa plats och tusentals maskiner..

På kvällen hade jag en supermysig kväll tillsammans med barndomsvänner från dagis/låg-mellan och högstadietiden. Grekisk sallad, hemmagjorda vitlöksbröd och massa nostalgi kan ju inte göra annat än succe :)

Idag ska jag ta en ride på stan tillsammans med Jansson innan jag tänkte besöka en dojjo innan bio ikväll. Redan onsdag och syster Cattis har kommit upp ifrån Borås. Imorgon skall vi systrar med tillhörande barn ta och pröva på det nya "Himlabadet".







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback