Comeback

Då vitalportalen legat nere väldigt länge tänkte jag ta och återuppliva den här gamla bloggen. Bloggen där brottet begicks en gång för väldigt länge sedan :)

Termin 3 är över och allt är klart. Jag har officiellt klarat allt hittlis även om det varit på håret ibland. JUst nu är jag hemma i Sundsvall efter att ha firat jul i Söderhamn med syster malin och hennes familj vilket numera involverar 7 små bebis-hundar. Så små och söta då de fortafarande inte vet hur man flänger runt :)

Juldagen spenderades tillsammans med Stegeby då vi besökte diverse krogar, brottades i snön och var på finfin efterfest långt in på småtimmarna. Jag har även hunnit med att träffa fröken Sofia Engström och brottats med Sunsvallspojkarna. Har också känt på milen i snöyran, och tro mig men har nästan aldrig känt mig mera Rocky ! 
Idag kommer syster Cattis samt att jag ska träffa lite gamla barndomsvänner ikväll så schemat är fullspäckat. Imorgon ska en dejt med Johanna betas av samt snöbrottning med biomys tillsammans med Pontus. Så jag har det jag gör här, men på fredag bär det av hemåt för att beta av nyårssuppen.

Nästa år är snart och vad ska man ha för visioner och förhoppningar? Något som står på min lista är i alla fall :
SM i submission wrestling. Jag vill jag kan jag ska! :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback