YesAlltså


Dagens Status:
ÖverTaggad och Svep-mottaglig

Dagen inleddes med ett SW-pass med Åke där vi grundligt och noga gick igenom svep från Guard.
 
"Håva och fiska efter armar, ta tag och greppa runt om axlarna, skjut ut höften få in foten i höften, dra personen framåt och rulla över på andra axeln därefter SVEP"

Tänka, Visualisera, TRÄNA TRÄNA TRÄNA

Kommer bli toppenRoligt det här, jag känner det. Älskar när någon pushar mig men endå ser MIG som en individ och som är beredd att lägga tid på just min utveckling.
Funderade lite över på hur jag ska styrketräna/konditionsträna för att optimera brottningen...
Kanske borde börja fokusera på flera reps och inte vikt-hetsa som jag är ganska duktig på. Någon som har nått tips så är det varmt välkommet :)


Dagens seminarium om hur man på bästa sätt gror ett frö hos en inaktiv individ var helt okej och relativt intressant. Mest spännande tycker jag var att många träffat personer som ser träningen som något man börjar med efter viktnedgång. Som om kosten är viktigare än att röra på sig. Ska stämma uttrycket "Du är vad du äter"

Eftermiddagen spenderades på nation med ElGang och efter det blev det systemet för att bunkra upp lite inför Valborgs-vansinnet samt att köpa tejp inför morgondagens Tejp-föreläsning. Köpte även lite godis:P Har förälskat mig i choklad/kanelöverdragna nötter. Det är SuperGott! Och en perfekt uppladdning inför ryggpasset som jag rev av därefter.
Ökning: Latsdrag = 50kgx8x2
            Hantelrodd = 32x8x2
    Tummen upp :)

________________________________________________________________________
  







Vilken är den läskiga mannen i mask? Hannibal?
Haha eller så är det Alejandro som går AllIn för Monsterlooken ;)
Men varför har finnarna sånna här masker tro...? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback