tomato och kullar



Då var första brännan gjord, och Linnea var med ;)
En fika på stan med solen i ögonen och min uringning är knallröd och några fräknar har letat sig fram. Sweet

Imorgon är det första passet av tio som jag blir privateTeached . Intressant att se vad tränaren tänkt sig, jag har funderat lite men mest på tekniker.. Har ett omoplata svep som jag vill testa, samt basic sweeps från gauard och halvguard...
  

Hittade till Uppsala kullarna idag där det kördes intervaller i några backar. En timmes löpning och 35 minuter gym med biceps och bröst. Rena rama DiscoDagen idag.
Eftersom jag varit så duktig idag köpte jag ett stort paket keso och naturgodis som belöning. Mumsigt värre:)
Nu blir det sova för heela slanten!


Och mamma: Nej inte nyklippt på den där bilden i förra inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback