Tillbaka



Borta är alltid trevligt, men hemma är endå platsen där man trivs bäst.
Varit en Påsk fylld med hästar , jogging, party, kära återseenden och släktmiddag. Och bra och god mat i MÄNGDER :) Det bästa med att vara hemmahemma är att kylskåpet innehåller allt möjligt och man kan välja vad man vill till frukost. Mackor, yoghurt, olika sorters pålägg, juice ja allt du kan tänka. Underbart.

Har investerat i ett par nya joggingskor och lite nytt i garderoben. Och nya träningskläder :) Så om ni möter någon med klarblå taights på gymmet eller ute i löparspåret så skall ni inte döma ut henne, det är bara jag som vill ha lite uppmärksamhet ;)


Sandra och jag rev av en superkväll i lördags med gamla arbetskamrater och nya möten med intressant folk. Jag inser dock att jag är vääldigt nördig och stolt över min utbildning och tenderar till att vilja prata om sjukgymnastik lite för mycket ibland...

Idag ska jag och Kajjan på sats och träna :O det skall bli ett pass med 75 min spinning och jag tror att det finns risk att jag dör någon gång under passet.. Men det är i träningssyfte inför Vättern-rundan som kommer pågå betydligt längre !

Tentan närmar sig med stormsteg och endast 10 dagar kvar så hög tid att gå in i tenta-pluggande.. Bio-mekaniken är lite svårare än jag först trott.. Men SKAM den som ger sig, och det händer bara inte. Nej ombyte och Cykling var det !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback