Stelt men álert





Vaknade imorse 05,20 utav att väckarklockan ringde. I vanliga fall skulle jag klivit upp och dragit i mig en kopp kaffe för att sedan cykla mot träningen men INTE idag.
Nacken kändes fortfarande väldigt stel och latsarna likaså, samt att jag inte kände mig utvilad för fem öre. Så jag tog ett aktivt beslut och somnade om igen och sov till klockan åtta då solens strålar inte längre gick att undgå.

Drog då istället en kopp svart guld och begav mig därefter ut på en löptur där jag mötte
Markan som också varit ute och svettas i vårsolen. 45 härligt svettiga minuter blev det innan jag och rosen cyklade mot skolan.


Efter skolan var det HepatitSpruta på G och AJ vad ont det gjorde! Jag HATAR sprutor :(
Efter det rev jag av ett benpass på gymmet där jag åter igen knäböjde på 80kg och utfallade och bulgarade mig. Rumpen är på formning kan jag lova ;)

Imorgon blir det brottning och utvärdering utav tävlingen i helgen tillsammans med tränaren. Har lite som jag vill ta upp men det tar jag med honom imorgon.
Nu när middagen är intagen (kokt torsk med morötter och smaksatt kesella) och efterrätten nere (banan med kanel och kesella) så tror jag att jag ska lägga mig och i alla fall försöka läsa lite MotorControl om balans... Lika bra att börja i tid!


God natt !


Kommentarer
Postat av: sesskan

Bra beslut där att somna om! Skulle jag gärna göra nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback