Vad händer? TRASIGT!




Vad är det med mig och cyklar? Har jag gjort den stora cykelguden något ont?
    Idag när jag cyklade hem från skolan strejakde helt plötsligt min cykel. Detta resulterade i att en annan tjej körde in i mig eftersom det rätt och slätt tog tvärstopp när jag skulle bromsa inför ett övergångsställe. När jag kollade bak ser jag att bakdäcket håller på att lossna från sitt fäste, eller i alla fall något åt det hållet, så att bromsen hade slagit till helt. LIVSFARLIGT
   Så nu står jag här utan cykel, utan telefon som går att ringa med . Och jag som trodde att det här skulle bli en billig månad utan ONÖDIGA utgifter.
Tji vad var jag fick.



Så i protest tänker jag gå och köra ett pass på friskis efter maten! Och uppvärmningen får väl bli en joggintur dit eftersom jag INTE HAR EN FUNGERANDE cykel....

Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det ska ju vara så himla ekonomiskt att cykla oxå:P Keep on jogging:) Kram norsken

Postat av: Adam

Du låter nästan lite bitter men det kan väl ingen norrlänning va..? ;) Du får skaffa en gammal militärcykel, går aldrig sönder dom inte :P

2009-10-04 @ 11:36:56
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback