uppstigning 0530

Gårdags-kvällen blev uppstyrd utav Sven, tur det eftersom jag satt ensam ful och hade dundertråkigt. En fika med kanellängd och kaffe och ett DJUPT samtal om varför vi skulle bli sjukgymnaster. Och asgrav framför Youtube ;)
Efter det cyklade vi till till Robbeli-Bobban och joinade resten av gänget. Slutade med poker då jag förstås åkte ur först.


I morse tog jag mig i kragen och klev upp vääldigt tidigt för att göra något så roligt att jag inte kan skriva om det här. Dock har det gett mig lite efterkänningar men så roligt som det var så var det värt det och det kommer bli fler tidiga mornar det vill jag lova!
    Nu sitter jag och  äter min andra frukost: 
                        Ägg-mackor och frukt med funlight = GOTT!
Idag börjar jag klockan ett men funderar på om jag ska åka lite tidigare och fixa med lite saker på stan.. eller om jag lägger mig för att slumra in en sväng.. Oklart än, men det ger sig tids nog.




Mitt fotoalbum går det framåt med och har bara Balen och Studenten korten kvar. Och jag blir så glad varje gång jag bläddrar i det. Tack Anna för din inspiration !


 det här är en av favoriterna i albumet :)


Kommentarer
Postat av: Nisse

Jaaaa! :)

Postat av: sofia

Vad flitig bloggare du blivit Sophia. Kul att läsa:)

Vi kanske kan ses nåt till veckan? Lovar att hälsa sundsvall från dig oxå i helgen! puss och kram

2009-09-16 @ 14:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback