Uppsala

Nu var det verkligen dags att ta tag i bloggandet igen känner jag. (eller så hade jag bara en anledning till att sätta mig idag)

Min kaffekanna har spruckit och läcker gärnet!!!! fast man kan göra två koppar utan större översvämmning men det är ju bara att inse, jag kommer behöva köpa en ny kaffe bryggare.. eller om jag lyckas googla fram kannan och beställa bara den..

Livet rullar på här i Uppsala med en massa aktiviteter på kvällarna och skola på dagarna. Har börjat träna på allvar och jag har ett mål med träningen vilket känns väldigt viktigt och roligt. Det driver mig varje dag både psykiskt och fysiskt och är ett bra verktyg i vardagen för att inte tappa några kilon eller något annat dumt .

Igår var det film och likaså i söndags med vänner, men ikväll blir det vin minsann :)

På återseende !

Sophia Sjukgymnastutb. 2009-2012                                   

Kommentarer
Postat av: Idapida

Sounds kind of good to me;) Tycker d e toppen att du äntligen börjat blogga igen, har saknat ditt bloggande dessa veckorna och sken nu upp som en sol i hopp om att d kanske fortsätter?;)

2009-09-08 @ 12:39:19
Postat av: Helene

Älskade Nordis! Du anar inte vad jag saknat din blogg och när bloggkoll berättade för mig att du skrivit blev jag alldeles till mig!! Fy fasen vad du är cool. och vad bra att du snart kommer kunna berätta för mig hur jag ska bli bra i mina benhinnor :)

Puss på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback