Natt-Blogg

Idag var jag duktigt och skulle gå och lägga mig i tid, men Tji fick jag!
Att jag varit vaken till tolv de senaste nätterna sätter direkt sina spår i min vane-maskin till kropp så här sitter jag nu.
    Vid tio stängde jag dörren och kröp ner under täcket med värmekudden på mina onda sternocleidomastoideus för att plugga lite till och därefter läsa lite innan jag tänkte lämna över till John blund.
    Men efter att ha vridit på mig till tolv så gick jag istället upp och har nu gjort mig en banan och kalkonmacka samt ätiit 2 nektariner eftersom magen började kurra i samma ögonblick som jag gav upp sovar-försöken.


Så nu sitter jag här, helt alena och undrar vilka bloggar som jag INTE läst idag som kan intressera moi..
Kanske lite  klippa och klistra i klippboken min? Eller är det så illa att jag kanske ska slå på något från mina nya Tv-källa, svtplay.se?


SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback