Blodpudding

Blodpudding i mitt hjärta alltså! Finns det över huvud taget något som kan slå den måltiden? Det är så gott att jag inte finner ord tillhur mumsigt jag faktiskt anser att det är :)



Idag  har varit en slapp dag med skola då vi palperat rumpor och muskler, mat, paket, gymmet+plugg, äta mat igen och sedan plugga lite halvt innan datorn kom och tog över nu innan det är dags att sova.
    Börjar känna att jag längtar efter sommaren nu, då det är vantar och halsduk på varje dag till skolan. Okej halsduka kanske är overKILL men jag vill inte frysa . 
   

Räcker med att jag känner mig lite smått snuvig just för tillfället och jag har ingen lust att utvecka något värre. Vill kunna börja rulla runt på en matta igen  med massor av energi och lust :D

Nej läsa igenom respiration innan nattens infall kanske?
MVH Sophia





HURRA


Kommentarer
Postat av: annapanna

du o ja o blodpudding ;P det va det sista jag slutade äta i köttväg remember?

2009-10-06 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback