Bakis-dag

Bra början, taskigt mellanläge, mysig eftermiddag och God kväll






Det är en bra sammanfattning på dagen idag. Vaknade på rätt sida men ett hårt knytnävsslag slog i magen vid tio tiden vilket ledde till tårar av blod, men tog mig samman och kom igen.

Kinna våran alldeles ultimata fixare drog ihop ett gäng och tillsammans tog vi en fika på en nation för att sedan gå en sväng i staden och titta på all sorts Kultur då det är KulturNatt i staden heela helgen. efter det tog vi cyklarna till Sven och såg några avsnitt av TruBlood innan vi for till Ica och handla lite mat till en TacoKväll som vi tillbringade hemma hos Kinna. Även någon påse popcorn och chips for ner till efterätt, och det kändes som en helt lagom dag. Vi drog en film och efter det begav jag mig hemåt genom ett vått Kulturellt Uppsala .

Det gör ont
Men går ändå
Det svider och blöder
Men jag torkar med handflatan
Och kommer igen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback