Ingen cykel=ingen träning=Massa PLUGG

Hej och hå! Äntligen fredag och helg igen ! Man blir alltid lika Glad alltså.



Jag får ingen ordning på cykeln och har gått för mycket i skolan för att hinna lämna in den för punkteringslagning vilket är vääldans frustrerande eftersom jag blir väldigt begränsad då jag inte kan ta mig överallt :(
Trist för mig.. Men istället pluggar jag en hel del hemma eftersom jag inte har 100 andra alternativ, vilket är positivt


Jag fick ju en skrivare utav mina kära föräldrar förra helgen vilket var den bästa presenten någonsin ! Den används flitigt och jag älskar att ha papper på alla nerver, artärer, muskler etc .
Dock är mitt golv just nu beklätt utav papper, men det ser riktigt studentigt ut :)
Ikväll blir det idol hos Kinna och efter det Poker hos Robbeli-Bobban. Även om cyklen vägrar stå till mitt förfogande ska jag ge den en till chans . Kanske jag lyckas denna gång?








Kommentarer
Postat av: sesskan

Duktiga tjejen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback