Att tala om!



Måndag = Ny vecka = en vecka mindre till tenta = NYA TAG!

Vaknade imorse då klockan ringde 0525 och bokstavligen Studsade upp ur sängen. Ryggen har känts helt okej hela helgen och det medför att jag kunde ta cykeln och bege mig iväg för det första morgon-passet på TVÅ hela veckor. Har hållit mig ifrån brottningen då ryggen strejkade, men OJOJOJ vad kul det var att rulla runt igen. Även om flåset var lite sämre än vanligt och Åke fick lite väl många saker runt min luftsturpe.. Men det tar vi igen ;)


Varit en bra dag i skolan med och fått mycket gjort, och mer ska det bli gjort ikväll! Massor utav anatomi vill jag lova. redan sett en anatomifilm om överarm/underarm och hand. Massor av muskler, ligament, artärer, vener och nerver.


Radialis hit och deviation dit
Thenarmuskulatur och brachiradialis
N.radialis = aphand
N.ulnaris = SILL-hand
Triceps vs. Bicheps
CMC, MCP, PIP & DIP
capitatum och så vidare


Sen ska vi inte förglömma She Likes To Play Try To Chatch Her




Och allt är som sagt bara anatomi. Jag BESTÅR för tillfället utav Anatomi, Kaffe och PopCorn









Kommentarer
Postat av: Anonym

pip och dip är det ni sysslar med på kvällar.......... okunnig mor och far

2009-10-27 @ 18:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback