Vecka in igen


Då var den nya veckan igång, men nu när värmen faktiskt till och med börjar bli påtaglig så känns det ganska bra. det är så varmt på jobbet att man till oh med svettas om benen och jag är den som annars har gått runt med tjockiströja hela vintern/våren. Men trots det så gillar jag värmen, hellre för varmt än för kallt :)


Inatt hade jag en känsla av att ha RSL  vilket i folkmun är restless legs. Det ryckte och kröp i benen och jag kunde inte somna. Slutade med att jag fick gå och lägga mig i soffan för att inte sparka önder Viktor. :( Har inte känt såhär i benen sen den värsta tiden i trean , kan det vara stängningshelgen som är framme och naffsar av mitt innanmäte och sinne?

_______________________________________________________________


Har i alla fall haft en toppenhelg med:
middag på Alnö,
fikat med vänner,
sprungit med Sofia, 
varit på inflyttningsfest hos syster Sara med Nisse,
haft picknick på en äng mitt i skogen
samt tävlat
hälsat på mor och far                                       Herregud vilken effektiv helg alltså !

Nästa tävling blir 6 juni i Gnarp, får hoppas att vi har lite bättre koll på tiden den gången då jag inte red fram mer än fem minuter inför den här tävlingen vilket resulterade i en ganska halvtaskig uppvisning.. Bättre lycka nästa gång!


Kommentarer
Postat av: sesskan

Du och dina rastlösa ben kan få promenera med mig! Jag tror inte att jag orkar träna så länge jag har allt skrot i munnen och äter så dåligt... Fast med mammas mat vet man ju aldrig. ^^ Vi kanske hinner träna också!



Ska lura med mig mamsen till gnarp den 6e juni och vara fanclub hör jag :)

Postat av: annapanna

ditt konstiga ben fenimen ja.. det hade jag nästan glömt. knepigt :(

2009-05-28 @ 12:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback