Vin- Druvor

Jag har just inföskaffat ett kilo vindruvor och sitter och blickar ut i vårsolen. Härligt härligt ser det ut och ska snart dra på mig ridbyxorna och åka iväg till stallet för att ta mig en tur i solskenet. 
    Uscha vad jag känner mig vissen då jag tänker på att Värmlandsresan aldrig blir av.. Och Anna åker imorgon till helt andra breddgrader, till landet DownUnder. Jag kan bara hoppas att hon får det bra och att det blir en upplevelse utöver allt som en annan kommer få uppleva . Med min inställda resa innebär heller ingen Helene eller Adam vilket också är sorgligt. Men bara att hålla huvudet högt.


Har även skickat in anmälan till Timrå och betalat min License så den 26 april får alla dressyrnördar se upp för Brightan och mig ! Vi ska svänga runt och glänsa några varv i manegen. Ska bli jätteroligt då jag inte tävlat sedan i tvåan med Lillika. Måste kanske ta en kik på hur skitig Kavajen hunnit bli eller hur mycket damm den hunnit samla..


För övrigt trodde jag att det skulle bli vår nu, men som vanligt är man ju lite tidigt ute. Tog fram cyklen förra veckan och började cykla till jobbet, men igår snöade det rejält igen så cyklen får nog stå och vänta lite till innan den sätts i bruk på allvar.
    Sandra har också fått jobb på McD SJ så snart blir vi arbetskamrater, vilket jag verkligen ser fram emot ! Jag har ju för övrigt haft mina första alldeles egna skift i helgen. Har gått fint, jag har inventerat,räkant kassor, gjort felsalg och skickat folk på raster. Har varit en utmaning för hjärnan vill jag lova, så idag ska jag bara njta av min lediga dag!


              

Kommentarer
Postat av: Nisse

Berätta. berätta, berätta! Hur känns det då? =)

Postat av: Helene

Jag saknar dig snuttis :(

2009-03-24 @ 15:49:56
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-24 @ 15:55:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: sofia

Åh vad roligt, då skulle jag vilja komma och kolla ju! Får ta med min ridande lillasyster och komma och heja:) om jag får förstås

2009-03-24 @ 17:11:17
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/
Postat av: Nisse

Jofan, ingen idé att ta av sig jackan när man kliver in, utan bara in i frysarna!:P



HACCP är en konst, men man lär sig =)



Det kommer gå så jävla bra, jag har ju lärt dig ;)

2009-03-25 @ 02:15:50
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback