sommarsol

Sommaren är verkligen här på rktigt och det är strålande sol hela dagarna och det är VARMT. Väldigt varmt, speciellt på jobbet. Inne kan det bli uppåt 40 grader då fritöserna står på jämt och grillarna likaså.

Igår var jag och Sofia på ett cireklfys pass vilket har resulterat i en hejdundrans träningsvärk idag. Jag har ont i rumpan, axlarna, armarna och jag vill inte säga hur mkt triceps värker . Men jag kommer bli dunderstark och bäst i världen så det är det värt  ;D
    Skulle vilja säga att jag tror att jag har hittat en mycket fin bra vän i Sofia. Vi är ganska lika, fast ändå väldigt olika och jag tror det är det som gör att jag gillar henne så väldans mycket.


Min kamera försvann spårlöst hos Högbom i helgen också :( det var mindre roligt o ch jag hoppas att den snart kommer till rätta för jag gillar min kamera. Och jag har ingen lusta att köpa en ny när jag just fick den här kameran av pappa...
    Nej om man skulle ta och ta tag i saken och försöka locka med någon på en promenix i det fina vädret. eller kanske jag ska städa skafferiet lite..?  fast det kanske är något man gör när det regnar . ?

Jo! Ni måste läsa om en tjej som heter bella! Jag älskar att följa hennes blogg och rekomenderar den starkt vidare!  bellaeklund.blogg.se



Den här fina bakisbilden la min kära mor ut i tidningen när jag fyllde 20 år


Kommentarer
Postat av: Nisse

Ring när du ska ut och gå!!!!! :D



Sofia är snäll hon :)

Postat av: sofia

Vad söta ni är:)



Det är ömsesidigt Sophia <3



jag tog bort min blogg föresten:o fick nå ryck, och tänkte äh nu skiter jag i det här:P

2009-06-25 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback