Kryssningen

Då var vi hemma igen efter en helg på Siljas båt Senerad. Vi var sammanlagt sju pers, Sara, Per, Niklas, Angelica, Andrew, Viktor och jag. Har varit en helg med långa bussresor, trånga hytter, massor av goda drycker och massor av god mat. Jag har haft en trevlig helg men man känner just nu att min hals håller på att strejka. Blev ju naturligtvis dansgolvet myket förmin del och då ska man ju alltid sjunga med alldeles för högt vilket resulterar i en lite krasslig röst, men jag kan bara säga att min syster har det nog värre ;)

         


       


_________________________________________________________________________________


Den här veckan är det stängning som gäller för mig och på torsdag ska vi till Hudik för att kastrera Farasi. Blir en vecka med upptempo, så får hoppas på att inte någon förkylning brinner lös om jag ska orka med . Ledig på fredag och därefter öppnings helg :/ men bara att hålla god min!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för alla fina bilder kära du!!!!=)Kram syster

2009-01-24 @ 23:54:59
Postat av: Idapida

Mysigt, men ååå va ja längtar efter att få rocka loss me dejj på dansgolvet!! När kommer du hit o rockar med oss??? Pussar

2009-01-27 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback