God kväll


Sometimes I hurt You so bad but it's not my intension
I hope You can live with it, and that it won't drive You to insanity 



Det här med ashtanga-Yoga är verkligen min grej och jag älskar det. Och något som just nu också är min grej är havredrinkar med blåbär. De är galet mumsiga och jag tror att jag snart färvandlas till en havremoppe även jag. Likt de hästar jag rider alltså .        
                                                           




Igår fick Mattias se min superHulken dress och han fick sig allt ett gott skartt vill jag lova! Gröna plysch braller med grön tröja  och så mina vita moonboots på det, javisst en riktig pudding var jag fast han skakade mest av allt på huvudet och undrade mellan skrattsalovorna hur jag kunde klä mig så konstigt som jag alltid gjorde. För att jag är bekväm i sånt som är lite konstigt fick mitt svar bli.

I torsdags gjorde jag, Åsa och Farasi en tripp till Glada Huddik. Dock tror jag inte Farasi gillade det lika mycket då han blev av med båda kulorna och är numera en valack, men tror det kommer göra honom gott. Dock var han ganska skakad av resan så när han kom fram trodde veterinären att han hade korsförlamning eftersom han var stenhård i varenda muskel, men det var som tur var bara en reaktion på resan. Inte en så erfaren häst när det kommer till resande, men kanske kan bli.

__________________________________________


Inatt drömde jag om vi sex. Jag drömde att vi var på Mässvik och det var sommar och varmt. Anna sprang på en smal stig ner mot vattnet och Ida var sist ut från huset som alltid för "hon skulle bara". Helene Sofia och Helena satt och solade sig på en klippa och jag försökte få igång en bra glöd att grilla på. När jag vakande kände jag bara tomhet när verkligeheten slog mig som en knuten näve i magen. Fast ju längre dagen har lidit så har jag förslkt att se tillbaka på ljuspunkterna och minnas allt roligt vi haft tillsammans istället för att vara dyster.







Kommentarer
Postat av: Helene

Åh vad jag saknar vi sex. Jag längtar till den dagen vi träffas igen allihopa! Fast tills dess får vi drömma oss tillbaka.. :)

Haha kassetband alltså. Vilken grej! Jag gillade den tiden när allt inte var så spacat!!

Postat av: Lulle

åh snälla rara gulledu! jag saknar det oxå! så galet! men tänk va lyckliga vi är som fått uppleva dessa stunder ihop. :) hihi

2009-01-30 @ 16:42:30
URL: http://lullelarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

å skruttan!! vad fin du är. jag tror vi är sex stycken som saknar vi sex...

2009-02-02 @ 23:29:36
URL: http://annastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback