Spänt

Igår började riktigt bra. Jag var glad och uppåt hela förmiddagen och hela dagen. Roligt att jobba med de jag jobbade med igår. Robert är en riktig glädjespridare och Nisse får en alltid att känna sig viktig och behövd. Eftersom jag jobbade sida vid sida med dem igår kunde det inte vara bättre. 


Tills det rullar in en bil i driven som beställer mat åt två barn och sig själv. Det blir missförstånd och jag kände redan när gästen kommer fram till ettan att det här kommer inte bli trevligt, men sånt händer ju ibland. Jag vet ju att jag strulat med honom när vi pratades vid första gången så han har all rätt att vara lite irriterad. Men när gästen höjer rösten och börjar med att idiotförklara mig känner jag hur jag börjar darra i hela kroppen och jag blir yr. Jag försöker att reda ut missförståndet så gott jag bara kan och sen rullar han vidare till tvåan. (andra luckan) Jag börjar plocka ihop drickorna och Robert kommer och vill veta vad som är felande med killen i bilen, men jag kan inte prata. Då börjar han igen att skrika att jag var en inkompetent idiot som inte fattade någonting och att han betalt 35 kr för mkt. Naturligtvis säger jag att han ska få pengarna tillbaka och går bort till kontoret för att hämta Sara. Och där bara brister det, och jag brister ut i gråt och hulkar så mkt att jag kanppt får någon luft.
    Har aldrig känt mig så rädd och kränkt på samma gång. Helt ofattbart, jag kan fortfarande känna hur det bränner bara jag tänker tillbaka på det. Brukar inte vara den som tar åt mig så mycket, men har heller aldrig hamnat i en situation att jag bara velat gå hem och dra täcket över huvudet.

  
  Men det som inte dödar stärker, och gick och boxades på kvällen och det kändes att det var nyttigt. Behövde skaka av mig all den där negativa energin 


___________________________________

Kvällen blev ett enda stort tröstande av mig själv, vilket resulterade i lakris i mängder. Hormonerna VS Sophia 1-0

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Tack tack! :)

Postat av: sesskan

Men gumman :(

2009-02-05 @ 15:19:55
URL: http://www.jessicas.nu
Postat av: Helene

Dumma dumma gubbar!!

2009-02-06 @ 09:44:25
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Nisse

Tack för dom orden, de värmer =D



Ang. idioten där. FYFAN! Jag blir förbannad och adrenalinet pumpar på högsta nivå så fort jag tänker på honom. Och hur kan man bete sig så mot någon annan? Och med barn i bilen. Fyfan!

2009-02-06 @ 20:55:42
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback