ledig helg

Åh jag älskar verkligen lediga helger, då man kan göra vad man vill och man inte har några tider att passa. Och man slipper att vara andra männsikor till lags! Samt att man kan ligga i sängen hela orgonen och när man känner för det går man upp och äter en rejäl och god frukost. Jag älskar att inte behöva stressa eller ha några som helst MÅSTEN.


I fredags var jag hos Sara och Chrille . Med mig var också Sofia som är min bästa danspolare ever. Tyvärr jobbade hon på lördagen så fick avsluta kvällen något tidigare än oss andra, men vi fick svänga runt till några klassiker i alla fall :)
    Träffade nytt folk och det var en överlag trevlig kväll. Bilder finns på facebook för er som känner sig träffade .


I lördags blev det en tur till Birsta där jag hittade världens tuffaste tröja på Gina som fick bli partyplagget för kvällen då jag och Nisse begav oss ut till Bredsand till hans gamla neighbourhood. (med restriktion för dåligt stavning)
Det blev även det en lyckad kväll där jag fick träffa på och lära känna en massa ny  människor. Trevligt var det, även pm jag har drukit bättre lakritsshottar i mina dagar ;)


Söndagen var inte till för att ligga utslagen och bakis på, utan istället begav jag mig till Kolsta och red på Farasi några varv, helt utan att Åsa höll i. Vi försökte även löshoppa men Farasi är för smart för oss, så med ett enkelt nosputt hade han rivit ner bommen och promenerat över den i lugnan ro. Därimot gillade liten Rolle det där med hoppning.
    Därefter hem och snabbt stppa något enkelt i magen för att sedan jogga ner till Ego där sara och jag tog oss ett Pump-pass. Och det känns än idag kan jag erkänna. Träningsvärk som bara den i ryggen så idag blir  det vila och äta tigerkaka som jag fann i skafferiet samt att tvätta lite innan jobbet .

  


Kommentarer
Postat av: sofia

Söt du är:) Var jättekul i fredags, jag var lite slow i starten bara:p nästa gång dansar vi hela natten!

Postat av: Anna

buppi duppi duppi dupp upp upp uppi duppi dubbi yää yää

2009-02-16 @ 18:39:51
URL: http://annastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback