jippie



Solen skiner och igår fick jag ett sms från Mio som sa att min nya soffa har kommit :D Så på fredag ska vi hämta den och förhoppningsvis är det inte så avancerat att skruva ihop den så att vi kan börja sitta in den redan på fredag kväll.
    Vardagsrummet börjar nu bli mer och mer komplett, dock så har jag ju en önskan om en bokhylla på min födelsedag, eller i alla fall ett presentkort på någon bra affär så att det blir lite mindre chockat för plånkan . Och när vi endå är inne på Presenter så kom jag på saker jag önskar mig inför mitt stundande 20-års kalas. Okej det är typ 2 månader kvar, men om jag inte skriver ner det nu kanske jag glömt det och att inte veta något bra att säga när folk undrar vad man önskar sig är det värsta jag vet. Bättre att säga något än inget alls, så kan man i alla fall få en hint om vad födelsedags-människan önskar sig.


Önskelista

Bokylla till vardagsrum

Överkast till sängen

Nya Nike-joggingskor

Andra boken i Twilight-serien



(www.mio.se) Fast min är svart

Kommentarer
Postat av: Orre

fan vad soft med ny soffa :) den var snygg

2009-02-19 @ 14:39:51
Postat av: Nisse

"förhoppningsvis är det inte så avancerat att skruva ihop den" my ass!



Jag, kusinen och hans polare satt över 3 timmar och skruvade ihop ett köksbord och fyra stolar...

hahaha! Sedan kan vi alltid diskutera våran kompetens, men det är en annan sak!



Det ska ju inte krävas tre idioter för det jobbet. haha!



Cancerpinnen saknar jag, framförallt nu med fetaste såret =(

Postat av: Nisse

I knew it! ;P

2009-02-20 @ 14:28:49
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: Helena

åh!! det blir party asså? :D är man bjuden? :D i så fall vore det najs om jag fick veta typ nu vilket datum du tänkt dig... du vet lumpen... :S suck...

2009-02-20 @ 19:09:10
URL: http://lullelarsson.blogg.se/
Postat av: sofia

Nice soffa sophia:)när får man provsitta?

2009-02-22 @ 15:27:52
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback