Havre-Smart

Jag kan äta en otolig mängd havregryn vill jag lova, och speciellt om jag får rosta den några minuter i ugn och därefter blanda med solroskärnor och mjölk. Det är så gott att jag bara inte kan låta bli att ta en, två, tre extra portioner :) Jag kommer bli som Alfred blev med spenat, övertygad : )


Igår var en konstig dag då livet var mera upp och ner en rakt fram. Började bra men ju längre dagen led ju sämre kände jag mig vilket resulterade i att jag för det mesta blev liggande på soffan fast jag åkte först till Granlo och syädade ur garderoben på kläder och skänkte iväg allting till second hand butiken i Granloholm. Jag hoppas att klädern kommer komma till nytta för andra som de kommit till nytta för mig .


Nu är det snart dags att göra ett ryck och göra mig iordning för jobbet, börjar elva idag. Ikväll är det boxning som gäller och jag dunderlängtar!! Jag hoppas att det bli lika roligt som förra gången. Dock så har jag inte med mig Hanna som är min nyblivna boxar-kompis, men får helt enkelt se till att smygträna lite nu när hon jobbar kväll  : )



(Bild från recepten.se)

Kommentarer
Postat av: sandra

ta med mig också , vill också börja att boxas igen.

Postat av: sandra

ååh ego ,jag som inte ha nå kort där.. inte fått tag i nå jobb .. men letat vidare.. och blir till att köpa där.. så då kan vi träna tillsammans hela dagarna

2009-02-05 @ 00:56:39
URL: http://saandrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback