stallet




Nyårsafton!

Började dagen med en tripp till stallet och Brightan. Helt ensamma i stallet och tyst och lugnt. jag älskar morgonen i stallet. Vi tömkörde lite och promenerade och hade bara kvalitets tid :)

Väl hemma har jag lagat mat tills ikväll, druckit en gainer och nu ska jag hoppa i badkaret med ett glas rött och komma in i party-formen. Ikväll är det ett/flera kära återseenden och förhoppningsvis en massa goda miner och härliga skratt ! 
 

Bjuder på en bild på formen med eftersom jag måste egoBoosta emellanåt ;) Gott slut och GOTT NYTT ÅR!






Kommentarer
Postat av: sesskan

Hahaha jag hade ärligt talat svårt att läsa vad du skrivit eftersom jag ville kolla på bilden, men jag tänkte att du har säkert skrivit något om den så jag borde läsa det först. MEN DET GICK INTE. Looking good honey. Ses kanske vid tolvslaget? Och snyggt jobbat igår förresten :) GottNyttÅr-Puss!!

Postat av: Mika

tummen upp!!!

2010-01-07 @ 14:29:59
URL: http://mikkatude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback