JUlLOv=förkylning









Vaknade upp imorse med en genomtäppt näsa och en extremt skör hals. Klart att det är dags för en fötkylning direkt när jag går på jullov. Känns som om tusen knivar karvar runt där nere, men jag dricker saft och hoppas på att det värsta ska gå över så jag kan gå och köpa mig lite mjölk till kaffet.


Imorgon åker jag tillbaka till Sundsvall och till Granlo. Vet inte hur länge jag blir där men har ju en tenta att tänka på så inte allt för länge. Men över nyår i alla fall . Och inga julklappar har jag köpt, bara till mig själv vilket blev en massage med Robban.


Appropå Robban så var vi där igår och åt god kyckling och vitlöksbröd med klyftpotatis och tzatsiki. Mums! Och trevligt var det naturligtvis, det slår nog aldrig fel när man är i gott sällskap .
Storstädning av lägenheten idag och plugg på eftermiddagen. Ingen träning idag med den här förkylningen!

Adios!

   


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad skönt :) Jobbigt när man inte hittar något ställe att bo.



Haha, njurar är inte kul, vi höll på med det i näringslära A, krånligt.



Är du kvar i Uppsala nu eller har du åkt hem?

Postat av: Mikaela

Jag är hemma i Göteborg har varit det i några dagar :) Så njuter man av lovet och laddar för nästa termin.

2009-12-21 @ 12:17:26
URL: http://mikkatude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback