Dålig självD

Vaknade imorse och planen var att ta på mig träningskläderna och cykla till träningen. Dock kändes inte halsen helt hundra och min ena biceps känns ovanligt öm :s Så kröp ner under täcket igen för att somna om någon timme till, men magen tyckte annat så istället klev jag upp och bredde mackor och åt kesella med musli och kanel.  Nu en timme senare, mätt och belåten börjar jag känna mig lite småseg och trögflytande. Funderar på om det kanske är läge att krypa ner under täcket igen? Börjar ju inte förens kvart över nio.
Å andra sidan skulle jag kunna gå ut och ta en promenad i lungt tempo.


Marklyftade i tisdags med grabbarna grus och lyckades faktiskt (även om tekniken uteblev) lyfta 90 kg :)
''Det tar sig sa mordbrännan och slängde dit en tändsticka till''







Igår fick vi lära oss att koppla EKG och ta blodtryck. Jag har ett bra blodtryck på 110/70 och en vilopuls på ca. 45slag/min samt att mitt hjärta slår helt och hållet som det ska. Friskt och kry som en nötkärna.
Ja förutom att jag just igår också blev injicerad med lite Hepatit B. Kanske därför jag har ont i armen, men känns som att en spruta inte ska behöva ge sån ömhet.. Men vad vet jag, sprutor är inget jag föredrar alls och ännu mindre deras biffekter...



So Long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg, allt bra?:;)

Postat av: elsa nyström

ja, ditt halsband har kommit :D



det är 119 kr ;) <3

2009-12-10 @ 19:24:52
URL: http://elsanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback