BRaK



SöndagsMorgon och gosig träningsvärk i Latsen . (På sidan under armarna)
Ingen sol denna morgon men inget regn heller för den delen så funderar på om jag ska bege mig ut på en liten morgonpromenix innan trafiken och alla människorna börjar att vakna till liv för att uträtta alla söndags-bestyr..
Sitter just med min kaffekopp/glas i högsta hugg så inte hundra på om det är värt att lämna den ;)


PunkarPartyt blev ju en succe i fredags. Vi såg alla galet punkiga ut och våra äldrekursare var inte sämre de med nakna kroppar och kvinnliga män . Notera att även att linnea lyckades fixa tuppkam på MIG. Så ingenting är omöjligt med tupperar-kam och hårsprej !

Gårdagen spenderades med Kajjan ute i Flogsta på en korridorsfest där jag träffade världen mest intressanta person. Eller nej, det kanske han inte är men jag blir galen utav hans närvaro! Jag kan inte sätta fingret på denna människa och det gör mig nästan lite frustrerad konstigt nog.. Nu är inte fallet  så att jag är attraherad eller något sånt, utan jag har bara aldrig träffat en likande person som han. Mystisk...


_____________________________________________________________________

Dagsverk för dagen:

Plugga
Träna
Sova TIDIGT!


                                                 

Kommentarer
Postat av: Idapida

Haha, grym utstyrsel! Trodde ja fan aldrig om ditt hår;p En fråga bara, gick d någonsin att borsta ut d igen?;)

2009-12-10 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback