Ben, ben massor av ben




Hej hopp i Lingonskogen!


Idag har jag rivit av ett REJÄLT benpass på gymmet :) GOTT
Massor av benböj och utfall samt marklyftat 70 kg . Snart dags att pröva 80 igen, men för säkerhetsskull så får det bli med grabbarna bus . Inga mera ryggsträckningar tack!

Klev upp imorse, och motigt var det för det varbåde kallt och regnigt, men jag betihop och cyklade till brottningen. Bara för att konstatera att träningen var inställd :/ Men men.. Jag klev ju upp i ottan och fick istället annat avklarat på morgonkvisten så inget ont som inte har något gott med sig .


____________________________________________________________________________________________


Mamma: Jag har numera bokat en hembiljett på söndag den 20 /12. Anländer till Sundsvall klockan 19,38 för lite Jullov, men också för fysiologiplugg. TEnta direkt när vi kommer tillbaka den 8 januari.. Funderar på vart jag ska snika in mig och gymma någonstans i Sundsvall. Kommer inte klara av att vila i två veckor ;)
Helgen bjöd på en massa festligheter och middagar så söndagen var en väldans seg dag.. för att inte nämna att jag återigen fick punktering!
Men med min charm kan jag fixa det mesta, till och med punkteringar ;)
Nej nu blir det dusch och efter det iväg till Rosen för lite pluggande. Eller genomgång av föreläsningar om man så vill :)


Julklapps-tips är också välkommna såhär innan Jul! Vad vill till exempel mamma och pappa ha?
Mina syskon-barn?
Mina SYSKON?


Over and out ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback