arbetsProv***







God Morgon ! Idag ligger verkligen snön vit på taken och plogbilarna har vart uppe sedan tidiga timmar och plogat vägar och sandat. Hoppas att det idag går lite lättare att cykla till Akkis än igår. DEt var första snön och lite av kaos som det alltid blir när det väljer att dimpa ner mer än två mm snö. Men både jag, Kajjan och Rosen höll oss på hjulen hela vägen även om det blev några avsnitt av promenad.



Var och körde ett REJÄLT gott benpass igår och det kan jag lova känns idag. Ska göra ett Arbetsprov senare i eftermiddag på ergometercykel och får hoppas på att mina stela lår inte ska hämma mig. Det blir full rulle och jag tänker cykla tills det banne mig inte går att cykla mer . Spännande att se vad man har för flås egentligen. Har fokuserat mig lite på konditionen den senaste månaden för att orka mera och det har gett resultat på styrketräningen. Känns fint den :)



Simon tittade förbi en sväng igår och vi såg på en TOTALT värdelös film. Wayvern eller något.. Vem vill ens finansiera en sån film?!



Nej nu blir det havrefrulle med kvarg, kanel och äpple och därefter syra/baser och endokrina funktioner! Have a Nice day!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Man borde kanske träna med killar haha, iaf ha någon som passar :D Men vem vet, får se om jag ser något som liknar er.



Ja det är 3år. Haha jag har varit inne på sjukgymnast men kom på att jag hellre jobbar med mat och kanske utbildar mig till PT eller något i framtiden.



Hur länge har du läst här i Uppsala?

Postat av: Mikaela

Åhh hur trivs du? Var det lätt att hitta boende?

Jaa vi läser på BMC, vi har egna kök som vi brukar baka och laga i :) Jätteroligt. Men i vår skall jag läsa fysiologi bland annat så då kommer vi väl läsa där sjuksköterskorna och så läser på bmc :)

2009-12-18 @ 08:09:44
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback