Vår-Skrik-Rus

Ledig dag idag och naturligtvis så skiner solen med sin frånvaro, men jag är inte bitter för det inte . Det är nästintill vindstilla ute så funderar på att ge mig ut på en joggintur . Vi har nämligen tänkt att anmäla ett lag på jobbet till VårRuset så är hög tid att börja jogga utomhus nu istället för banden på EGO. Vill ju komma först i mål och vara med och matcha förra gångens resultat: 20.21minuter!
 


Har för övrigt hunnit med att fylla 20 år och jag måste säga att det inte känns särskilt mycket. Har inte vuxit några centimeter och inte känner jag mig heller särskilt  vuxnare. Fortfarande vilsen i blåbärsskogen men förhoppningsvis hittar jag ett Ide snart så jag kan slå mig till ro. (notera undertonen: Jag är en björn)
    På söndag ska jag tävla med! Jag och Brightan ska visa vart skåpet skall stå i två klasser på Timrå, ska bli dunderkul verkligen ! Har sett fram emot det länge och har dammat av kavajen och hittat GrönaKortet så är bara att tuta och köra! Och hoppas att mina nerver håller sig i skick .


Har funderat mycket på vad som gör att jag blir så anti emellanåt. Har en tedens att sätta mig på tvären och tjura istället för att försöka hitta lösningar på de problem som jag har med mina närmaste. Har sagt och tänkt alldeles för många gånger att : "De ringer ju inte mig så varför ska jag?" Fast att jag vet att allt i slutändan bara är faktum.
    Jag är också ganska duktig på att snacka skit  och inte lyssna på min omgivnig så mycket, det ska jag ta som mål att försöka att förbättra. Samt att jag ska sluta vara så bitter och tycka synd om mig själv och istället ta sats och hoppa. Våga satsa och hälften vunnet är det sagt och det tror jag på. Egentligen.


Just ja! Måste ju berätta att jag har haft en massa kvalitetstid med Jessica vilket har varit helt lovely! Går inte att bli besviken med henne och jag är så Glad att hon kom hem under Påsken :)

    Nu ska jag ta mig i kragen och ta vara på min lediga dag!

Kommentarer
Postat av: sesskan

Haha så som du beskrev dig själv uppfattar jag dig verkligen inte! MIN Boppan är aldrig bitter ;) (och om du vore det skulle vi nog hitta ett sätt att skratta åt det!) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback