choko!





Gud vad skönt att äntligen få ha en ledig dag imorgon. Inga burgare, inga människor som gnäller, ingen cykling till jobbet halv sex på morgonen och ingen inventering! Kan det bli bättre ?!
    Idag har jag varit och ridit Brightan och hon var ju bara på topp idag. Mjuk och följsam och bara sådär bra som hon kan vara ibland när hon har humöret med. Efter det åkte jag hem och har just ätit en delikat middag bestående av bland annat en grekisk fetaost sallad med bönor och ägg . En sjukt god kombination som jag varmt kan rekommendera!

Jag har även sökt till universitetet nu.. Måste bara komma ihåg att skicka in mina betyg då jag inte vet om mina betyg finns i den stora databasen. Kanske någon av mina värmlands/strängnäs/stockholms - exklasskamrater har någon koll på hur det där fungerar?
    Appropå dem så har jag fått en inbjudan till Hannas 20-års kalas som jag inte vill missa för allt i världen, så har sett till att vara långledig den helgen så att jag kan komma ner och parta gärnet en helg med guldkornen.

Har en massa bilder från i helgen som jag måste få lägga upp. det är från Anna-Fridas 20-års middag. Jag för övrigt tänker inte ställa till med något dunderparty, men om det är någon som vill svänga förbi på en bit tårta och önska Grattis ärni välkommna på lördag ! Planerar utgång på lördag kväll så misstänker att 20-årsdagen kan bli med huvudvärk om jag inte skyddar mig :P 


                       

Kommentarer
Postat av: sesskan

Ses snart :D

Postat av: Linda

Hej!



Dina betyg finns med i databasen, men om du behöver Biologi B så måste du skicka in det pappret som du fick med betyget för att bekräfta att du har behörighet. :)







Grattis i förskott!!

2009-04-11 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback