Massage-Session

Idag har jag varit och fått dunder massage hos LillaMassören Mia . Hon pratade på om ridvägar ute i Sörfors och om sina hästar samtidigt som hon mördade min rygg. Jag kan säga att jag grät omedvetet då hon knådade ut nacken och axlarna, men må säga att känslan efter var galen! Fast nu efter några timmar börjar jag känna att hon gick hårt ut på musklerna för jag är öm i halva ryggen men det var det  värt . (Hoppas jag)



I helgen hade jag tillsammans med Sara och Daniel en liten födelsedagsfest eftersom vi alla fyllt år och trots att vi förbjöd presenter så var det några envisa som bröt regeln och hade med sig en gåva. Naturligtvis var det jättesnällt av dem, men jobbit för de andra som gjorde som vi ville och inte tog med sig mera än sig själva. Men jag är jätteglad över de presenter jag fick och mest av allt är jag glad för att så många kom ! Det var en trevlig kväll och jag hoppas att vi snart gör en repris på kvällen :)


I söndags var jag Och Brightan med Therese och en drös med andra tävlingssugna på Timrå hästportsförenings dressyrtävling. Det var strålande väder och väldigt välorganiserad tävling. Jag tävlade för första gången på 2½ år och gissa vad, men jag vann första klassen och kom starx utanför placering i den andra. Var dunderkul att dra på sig kavajen igen och rida inför en domare. Hoppas att jag får möjlighet till någon klass till innan säsongen är över .
    Träffade även Anna och Linnea där och det var inte igår vi sågs. Kul att se att Anna och hennes pålle London är superstjärnor tillsammans. De ser ut att passa varandra som handen i handsken :)



Våren är här nu, på riktigt och måste därför lägga in en varm bild från förra året då jag, Hanna, Emelie och Johanna tog en promenad över en av åkrarna som omger Lillerud





Kommentarer
Postat av: sofia

visst:) vad menas?

Postat av: Helene

hoppas ryggen mår fint nu! Grattis till tävligen, fasen vad skoj! :D Jag ringer imorgon så får vi hoppas att du har tid :)

2009-04-28 @ 01:36:58
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Anna

Stora ord! Vi får försöka leva upp till det nu ;) Ska berätta det för honom imorgon ;)

2009-05-14 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback