Vi är Greeat

Vilken toppen vecka vi har haft på jobbet! Vi har stängt 02,30, 02,25 för att sedan avsluta med 02,20 och då är det tänkt att man ska vara klara 02,30 men vanligtvis är de flesta inte  klara innan tre. Det är The Team verkligen, dock saknar vi Wigus så blir aldrig DreamTeam igen, men nära på .

(Notis till Helene, jag tänkte skriva klar men jag tänkte på mitt skrivspråk och skrev till ett extra A) 

Och Anna My Friend ringde igår när jag satt och hade rast och jag blev såå himla glad över att höra hennes röst. Dock har hon lagt på sig någon mystisk GöteDialekt, men det kan jag nog unna henne då det lät som om hon hade det hur kul där nere i Lund. Jag önskar dig allt gott Anna och så höres vi av snart igen. För jag vill veta mera om det där med förfalskningar och vattenpipor då du inte är hyper och uppe i 200 varv ;)

Nu ska jag cykla ner till staden och hämta bilen för att bege mig till Östtjärn och till Blossom. Ska nog ta mig en rejäl tur idag nu när vädret för en gång skull tillåter. SEdan ikväll har jag lovat att vara chaufför åt mammsen och pappsen som ska på en pampig födelsedagsfest för kommunalrådet uppe på Södra Berget.

Have a Nice Day!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Håller fullständigt med! =)

Tack för en grym veckan! =)

Postat av: Anonym

hahaha bra att du gör en notis till mig så jag är med på norrländskan :) Anna pratar minsann lite annorlunda nuförtiden! hihi

2008-09-05 @ 14:23:22
Postat av: Helene

hihi det var visst jag :)

2008-09-05 @ 14:23:45
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Z

Du fick vara chaufför istället för en redan sovande Zara. Thanks! :D

2008-09-05 @ 23:47:04
Postat av: Adam

Tja! Jag ska ringa dej ngn dag har jag planer på... Eller varför inte redan ikväll..? Man vet aldrig;)

2008-09-07 @ 16:05:52
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: annapanna

men det är ju logiskt hörry ;P mellan värmland och lund ligger ju göteborg. så det borde stämma. NEJ jag är faktiskt kallad för Värmland här nere. så klaga inte på min dialekt ;P det är nog bara alla nya intryck som gör mig knasig. RING vettja en kväll när du är ledig! bra att har det bra långt där uppe.

2008-09-07 @ 21:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback