Sant

Människan är ju född av människan, (logiskt) och den första man ser när man kommer till jorden är sin moder och det är den människan man knyter sina första till band till. Den person kommer förmodligen att vara den viktigaste personen  i ditt liv efter det och det är ju inte så svårt att förstå.

Under uppväxten är man förhoppningsvis omringad av folk som vill en väl och det är de människorna som formar en till den man blir och den man är. Visserligen kan man bluffa sig igenom mycket, men de som står dig närmast kommer alltid att konfrontera dig med ditt verkliga jag.

Man kan gömma sig för mkt men inte för sig själv, det är också ett faktum. Så om man undviker sig själv så gräver man också sin egen grop och den kommer bara att bli djupare och djupare så länge man förnekar verkligeheten och ens sanna jag. Du kan aldrig ljuga dig igenom livet för då kommer du inte att orka med det.

Så för att man ska känna sig 100% är man beroende utav att ha folk som bryr sig om en och att man har en familj som stöttar en i alla lägen. Och jag vill bara avsluta med att säga att jag har allt det dära och lite till . Tack för att ni alla finns hos mig, närhelst jag vill och behöver .


          


Kommentarer
Postat av: sesskan

Åh vilka vackra bilder! :D Du måste grävt djupt i arkivet för att ha hittat den sista ;) kram på dig :*

Postat av: annapanna

vi finns här, det har du rätt i!! :)

2008-09-02 @ 17:36:11
URL: http://annastrom.blogg.se/
Postat av: saandra

<3

2008-09-07 @ 05:17:53
URL: http://saandrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback