Party-weekend

Då var den lediga helgen över för den här gången, och så sjuk roligt jag har haft det! I fredags blev det en mysig hemmakväll med kycklingfileer, ris, currysås och ugnsrostade marinerade morötter. Till detta såklart ett gott vin som blev mer än ett glas. Därefter mörk choklad och lite drinkar innehållandes bland annat kaffe, bayleys och kahlua. En bra kväll som inte kunde bli mycket bättre än så.


Lördagen bjöd sedan på en shoppingrunda på stan med Sandra då jag handlade lite nytt till garderoben och sminkväskan. Dock hade jag hoppats på att hitta lite mera linnen men verkar som om jag blivit kräsnare vad gäller kläder och hittade inget direkt som jag fastnade för.
Efter stadsbesöket bar det av hem då jag lagade till en god middag med fisk, svampsås, ris och återigen marinerade morötter. Till detta även vin och efter det satte jag igång och blandade en massa drinkar och gjorde mig iordning inför Nathalies party.
Klockan åtta tog Donkengänget bussen till Timrå och MerloSlott för att parta gärnet tillsammans men var ganska segstartat måste jag påstå. Försökte att agera lekledare men tror mest jag var ett störningsmoment för de andra : / Dock hittade jag en likasinnad och dansant vän bland mina arbetskamrater ¨så jag och Sofia shakade loss rejält där mot slutet och vi fick även med oss Rickhard och Mattias upp på dansgolvet.
Efter ett tag tröttande vi på festen och så tog vi en taxi till stan, men där skingrades vi sedan efter att jag varit med Mattias hem och hämtat hans tvätt i torktumlaren. Han hade glömt sitt leg och vände hemåt igen medan jag istället gick ensam till Stadshuset och mötte upp en Glad Viktor. Vi ägde ut på dansgolvet ett bra tag innan vi tog bussen hem, nöjda och belåtna.


En rolig helg där jag upptäckt många nya sidor av folk, och det har bara varit till det positiva. Eller ja, okej Nisse du är allvarligt arbetsskadad, Sofia du dansar gärnet och det gör inget att du är 110%, Wigus jag har aldrig träffat en tjej som gillar wiskey och cola på allvar, Bodda har en fin lägenhet med drömläge och Nils du måste nog köra lite anger manegement ; ) Jag hoppas dock att allt gick väl, Jag och Mattias gjorde allt för att rädda dig!


Kommentarer
Postat av: Nisse

hahahahaha!!!!! arbetskadad, hahahaha!!!



Fan alltså, jag blev väck igår, det bara slog till, synd det för jag hade roligt =)

Postat av: Nisse

=P

2008-09-29 @ 14:23:46
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: annapanna

öj hemmafrun :P duktig du är som lagar mat. själv äter jag ungefär konsvburkar varnnan dag och havregrynsgröt de andra :P seriöst blir det när jag köper färdig mat. fast i ärlighetens namn saknar jag faktiskt att laga mat lite :P

2008-09-30 @ 11:59:35
URL: http://annastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback