mhm

då har jag jobbat helgen ut och öppnat idag, men nu är det allt ledigt i någon dag. Tänkte börja med att jogga bort till granlo och hämta mitt gamla nintendo som legat och samlat damm ett tag hos mor och far och nörda det nu i veckan. Men ska också hinna med Farasi och Blossom, det blir den friska luft jag får i mig. Samt simma imorgon och kanske, kanske göra ett bus som jag längtat efter vääldigt länge nu...

Kanske att man ska bege sig ut i svampskogen en sväng igen med? Beror på vad vädret tänkte komma att bidraga med för skogen och regn är en mindre rolig kombination som jag gärna avstår, men läste att tidningen hade hopp om uppehåll. Men också att hösten närmar sig med stormsteg.
När jag klev upp och cyklade iväg imorse var det 5 grader! Var bara mössa och luva att dra på sig och gömma sig för den kalla vinden.

I helgen är jag ledig och farfar fyller år. Ska hjälpa farmor har jag lovat med att servera och hålla undan på mottagningen. Jag gillar att hjälpa farmor och så brukar det alltid vara fullt med gott att äta och dricka, så why not liksom?

Nej på med jogging OutFitten, nu är det granlo nästa :)

Kommentarer
Postat av: hanna C

Hallå vad ska du göra för bus?! Ja vill veta ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback