höstmys

Äntligen ledig dag och jag kan säga att öppningarna på jobbet har åter igen skadat mitt sinne. Vakande inatt utav att jag stod upp och Viktor frågade vad jag gjorde. Jag funderade ett slag och kom sedan på varför jag ställt mig upp. Jag skulle fylla på med mugg-lock i Driven innan Nisse kom :O Vadå skadad ?!


Och när vi endå är inne på konstiga drömmar så drömde jag något så fruktansvärt i förrgår natt. Alla vi Sex var ute och flög i olika plan och vi var två och två i varje. Men planen störtade ett efter ett och jag vet att jag vakande av att vara helt gråten och inte alls utvilad. Det var riktigt hemskt och jag var skakad hela morgonen. Jag har försökat att leta upp vad en sån dröm kan bero på och förökt att tyda den, men jag gissar att det kanske handlar om att jag är rädd att förlora mina bästa vänner till någon annan. Men samtidigt så vet jag att thats the way it is, och att jag måste acceptera det som är idag. Vi går alla våra egna vägar och vi kan inte alltid vara beroende utav varandra även om jag vill det.


_______________________________


Nu sitter jag i soffan med min andra kopp kaffe framför mig och bara myser. Det är väldigt höstigt ute och lägenheten doftar utav en nygräddad äppelkaka. Hade jag haft en fungerande kamera hade jag dokumenterat den, men tyvärr har mina kamera havererat, så bilder får allt vänta. Ska strax göra mig iordning och gå ner till stan och kolla på lite tavlor och köpa mera ägg och mjölk så att jag kan baka lite mera. Har en massa äpplen som vi fått utav svärmor Gun som det skall bakas med innan de blir dåliga. Äppel/kanel muffins blir nog mitt nästa bakprojekt. Någon som har något annat förslag på något man kan göra med äpplen? 


Sen ska jag packa väskan och åka och simma med Affe och jag ska Basta vill jag lova! En eftermiddag ägnad åt välmående för mig, because Im worth it ; ) 


Som avslutning måste jag bara säga att jag har något unikt, något som ingen annan har och jag hoppas att det kommer vara för evigt. En människa som är mig nära som alltid finns. Jag är nog inte den lättaste att ha och göra med jämt, men Du är otrolig och verkar orka med mig trots alla
stormar

Kommentarer
Postat av: Helene

Usch vilken hemsk dröm! Vi sex är ganska mycket på skilda vägar just nu och så kommer det antagligen alltid vara. Men jag vill bara att du ska veta att när du än är i närheten, om det så är om 10 år, så vill jag att du kommer och dricker en kopp kaffe hos mig. För du kommer alltid vara en av mina bästa vänner :)

Postat av: Nisse

Så du drömmer om mig? ;P hahaha!

Jaa, men gröt är gott! och bra =)



Tror jag ska ta bor med.arb.maten och börja käka gröta var dag istälelt =)

2008-09-09 @ 18:45:06
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: Erik

Halloj !!! Vad underbart att höra av dig. Hoppas allt är bra där uppe(låter så), glöm inte bort att vila och inte jobba ihjäl dig bara, när man drömmer om jobbet låter det lite väl.. haha

Ha det super !!!

/Erik

2008-09-09 @ 22:35:39
URL: http://erikbrodin.blogg.se/
Postat av: hanna c

HAHA de där med donken va kul! Men usch vilken hemsk dröm..

puss på dig!

2008-09-11 @ 18:40:53
URL: http://cvall.blogg.se/
Postat av: Tony Törn-Åhlén

Mer uppdateringar :D Haha hatar eg. när folk tjatar om sånt ;)

2008-09-13 @ 09:07:37
URL: http://toonyy.wordpress.com
Postat av: Förädis

Tjo... Satt här o kollade på dina gamla inlägg från Lillerudstiden... Då kom jag på hur mycket jag saknar dej.. Blev alldeles dyster... =(

Hoppas vi kan ses snart, eller vi får väl se till att ses snart!

2008-09-13 @ 15:07:41
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback