Dags!

Hög tid för en uppdatering nu, var ett bra tag sen jag bloggade. Har varit ute och flängt i Svängen och inte haft mkt tid för datorn men det tycker jag då bara är positivt . Hösten är här med alla dess färger och kylan har inte riktigt kommit än och det är just den här biten av Höst som jag kan hantera. Man behöver inte frysa eller klä sig i tio lager kläder för att stänga ute den råa kalla luften.

Har jobbat stängning nu i helgen och inte haft en särskilt socialt liv då den enda jag umgåts med förutom mina medarbetare varit Viktor. Men hade visserligen Zara över på en fika i veckan som var vilket endå borde ge mig lite extra poäng. Jag bakade bröd och hade köpt en massa pålägg så att man kunde göra alla möjliga smörgåsar. Mycket gott och uppskattat måste jag nog våga mig att säga.
    Vi pratade mycket om vad alla gamla klasskamrater gör nuförtiden. Och inte gör. Ser verkligen fram emot en framtida återträff med alla från högstadie-tiden. Vem som skaffat barn och inte. Vilka som blivit elit-idrottare  och vem som blivit miljonär.


I helgen bär det av norrut upp till Umeå på dop för den nykomna lillkusinen Leon. Lina och Tony har efter allt resande land och riken runt setteled down som det heter på engelska och skaffat en familj. Så på fredag bär det av med moster och Matilda för att gå på dopet men också för att testa på det Umeländska utelivet. Kan bli spännande med alla studenter och jag tror att det inte kan bli annat än en succe !


Appropå ingenting så kan jag väl här och nu efterlysa någon som gillar rofyllda Sophie Zelmani och som är sugen på att följa mig på stadshuset den 31 oktober och se henne i spegelsalen. Ta ett glas rött och luta oss tillbaka. Bara att höra av sig, jag vägrar att gå ensam ful ; P


Kommentarer
Postat av: Zara

Det var VERKLIGEN uppskattat. Hihi :)

Ska kolla upp 31 så kan jag hänger på :)

Kram

2008-10-21 @ 22:24:24
Postat av: sesskan

Shit, har jag missat högstadieskvaller? Gah jag vet verkligen inte någonting! Det blir fika med catch-up-snack till jul gumman! :*

Postat av: Nisse

=D



Det tror jag med =) kanon för den som får gå med dig iaf =) Det ska du veta! =)

2008-10-22 @ 04:40:26
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: Helene

Haha i norrland går det minsann fort! En klassåterträff för mig skulle nog mer handla om vilka som klarat sig igenom gymnasiet, vilka som har slutat idrotta och om man sträcker sig långt kanske några faktiskt har skaffat flickvän/pojkvän ;)

2008-10-22 @ 11:57:41
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback