skrubbing

Guud jag lider av något just nu. det kliar konstant på heeeela min kropp och det driver mig till vansinne!!!  Är nästan lika illa som den gången då jag använde mig av en hudkräm med parfym som höll mig vaken om nätterna. Jag vet inte riktigt hur jag skall råda bukt på detta eviga kliande men hoppas att det reder ut sig snart för jag blir GAALEN.


Imorgon ska jag göra ett ryck hemma hos mamma och pappa i granlo. Som tidigare nämnt så är det ju på Venezuela just nu men de lämnade ett skitigt granlo bakom sig och eftersom jag är en sådan god dotter så ska jag ta dammsugaren och dammtrasan ett varv där och se om jag kan få lite ordning där.
Plus att jag då kan använda deras tvättmaskin och slipper springa upp och ner som en idiot här när tvättstugan är i andra änden av huset här.

Kommentarer
Postat av: Helene

Duktig dotter är du :) Låter jobbigt med kliandet. Kommer ihåg när du hade kliryck på lillerud. Klia inte sönder dig bara älskade du!

Postat av: Elsa

Nu kommer Momma bli glad =)

2008-11-13 @ 14:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback