Power

Idag har jag varit på ett Power-Yoga pass och andas så mkt att jag blivit alldeles snurrig. Men ojoj vad stretchad jag känner mig just nu. Speciellt baksidan av ena låret. Tror det blev lite väl mkt töjt där, men ska nog ge det här med yoga en chans. Tänk att bli sådär sjukt vig :)

Imorgon är det en ledig mitt-i-veckan dag och jag ska rida brajtan och fortsätta med städ-projektet i granlo. Var där i 1½ h idag och fick toaletterna städade och blommor vattnade, men inte så mkt mera än så. Är ganska stort projekt kan jag lova er.
Nej nu har jag inte mkt mer att säga.
Det kliar fortfarande men gör allt för att låta bli. Nu är det kaffe och efter det god natt för mig! Morsning!

Kommentarer
Postat av: Nisse

0125 stämplade vi ut, 25 minuter för sent =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback