Det som göms i snö kommer upp i tö

Jag har just kommit in från en strålande förmiddag. Klev upp med tuppen imorse och for till stallet och red Brightan. Hon är lite småtossig nu, men snön packar sig gärna i hovarna på henne vilket resulterar i att hon halkar runt vilket bidrar till att vi till största delen färdas i skritt. Längtar tills det kommit lite mera snö och hon får på sig ett par "snöskor" så vi kan börja använda underlaget istället för att vara rädd att det skadar.
Sitter nu med vetekudden på min onda mage som verkar göra ett uppror mot mig för tillfället. Måste hålla mig hemma då jag väntar på att det ska komma ett paket som skall levereras någon gång under dagen. Varför kan man bara inte få en tid när de hade tänkt komma. Ett ungefär hade dugit. Ska svänga förbi Zara idag som snart drar ut i världen med Frida S på obestämd framtid. Hon är en av mina äldsta vänner och även om kontakten ibland tryter är jag glad att man enkelt kan ringa och boka in en tid.  


Jag har kommit till insikt att jag lever med en som verkligen bryr sig om Mig och som alltid ställer mig i första rummet, trots att jag inte alls ibland är förtjänt utav det. Det blir varmt ända ut i fingertopparna när jag tänker på denna person och jag hoppas att du alltid kommer finnas vid min sida. Vilka dunderKlyscha det här låter som nu, men ibland är det ju bara så svårt att utrycka sig i tal. Så då får skriften hjälpa till att tala. 


Kommentarer
Postat av: Adam

Lilla Nordis=) Jag saknar dej.. Det är tråkigt här........ Chap vill att du ska komma och säga hej till honom också;P Nu är det inte så länge kvar till nyår:D

Postat av: Zara och Frida

Ja jag kommer ihag han.

Dock inte hur han ser ut. Men nar ska han hit ?? Och hur lange ska han vara har ? Vi vill garna traffa mer europeer :P Hoppas allt ar bra hemma! Kram Z och F

2008-12-02 @ 17:14:12
URL: http://fridaochzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback