Sommartider

Äntligen har solen återvänt med sin värme och man kan springa runt i shorts och bikini om man så önskar utan att frysa för fem öre! Det är bara så underbart. Kanske man äntligen kan börja jobba på sin hudcancer inför studenten?

Idag har vi haft programridning och det var så himla roligt! Red ett LA program på Leo och han var så duktigt, och jag med ! Som alltid var han som bäst på framridningen och dog lite grann inne på banan men han var så himla fin emellanåt och det kan jag leva länge på.
Har verkligen saknat att rida dressyr sådär inför en domare med knoppar och hela köret. Det är himla skoj och det känns som om man verkligen rider för hela slanten bara för att man så gärna vill ha de bästa poängen. Tävlingsmännikskan i mig vaknar till liv helt enkelt ;)

Har drivit runt på stan idag med Helena och Ida istället för att plugga till tråkiga fysik-provet som endå kommer gå åt skogen, och jag fann mig allt en ny vit Behå som dessutom är miljömärk då den är utav OrganicCotton. Bra grej och tummen upp för det!
Vi var också med Ida för att ta måtten till sin underkjol till balklänningen det var roligt det med .

Allt verkar även falla på plats inför våran stora Studentbal på CCC. Betalade in för maten igår och pratade med Malin om hur borden skulle stå. Nu är det slutspurten kvar och det endå orosmomentet nu är Toastmaster, men förhoppningsvis så ringer någon mig från Studentkåren imorgon...
När jag tagit studenten och kommit hem ska jag också på arbetsintervju klockan 10.00 på Max. Visserligen bara en extratjänst men inte fy skam det om jag lyckas att charma till mig det !

  

Kommentarer
Postat av: jag

du vet att du är himla underbar va?

2008-05-27 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback