Uteservering

Igår fyllde allas våran Ida år och det var vi tvungen att fira tyckte vi. Vi beslöt oss därför att göra oss lite småsnygga och åka in till Karlstad för att sätta oss på en av alla uteserveringar och ta ett glas och titta på folk. Jisses vad folk det var ute igår vill jag lova, det var proppat med folk på alla serveringar och innan vi fick ett bord hade klockan passerat tio och vi hade fixat oss en stämpel på arena så att vi närhelst hade lust kunde gå in och dansa loss lite. Efter att ha surrat gärnet ett tag dansade vi in på arena och förgyllde dansgolven där, mest det största för det var så galet varmt på det lilla på övervåningen. Mina favorit vakter jobbade
I vimmlet av glada krogbesökare stötte vi på ett fotbollslag från uppsala universitet som var där och spelade SM-fotboll för studenter. Mycket trevliga killar som dansade grymt bra:) Sen träffade jag också Rosell och vi tog oss en match i armbrytning eftersom jag en gång vunnit över honom varför han varje gång måste utmana för att se om han kan vinna tillbaka sin heder. Men det unnar jag honom gärna .

Idag har varit en galet varm dag men jag har solat med huvudet först och smörjt in mig och till och med satt på mig tröja efter halva dagen. Mitt svenska sin är ganska känsligt så gäller att passa sig. Sen vill jag ju inte se ut som en kräfta inför Kryssningen imorgon. Klockan ett bär det av mot Sthlm för en båt full med massor av studenter som kommer att vara på sina allra bästa humör I hope :)
Jag lovar att jag inte kommer gå ovan däck och vi håller oss inomhus under största delen av färden. Ingen ska trilla i och behöva simma till Åbo .

MvH Sophia

         

                                               

Kommentarer
Postat av: Lulle

grrrr... det var verkligen den fulaste bilden jag någonsin sett... jag kommer att ge igen ska du se. när jag har tagit massor med pinsamma fyllebilder på båten i morrn ska du se att den värsta är på dig och ligger på min blogg inom snar framtid. :P hahah

Postat av: Helene

Härligt att höra att ni roar er flickebarn :)

2008-05-11 @ 00:07:45
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Orre

fan vilket sommarväder ni verkar ha där nere då, jag vill också ha =/

2008-05-11 @ 17:50:43
Postat av: Zara

Hej vännen! Hoppas allt är bra i sluttampen. Här är det sjukt mkt som ska göras. Hörde iaf att din mottagning är på lördagen så räkna med mig och mami! :) Hörs och ses snart! Kram!

2008-05-13 @ 16:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback