GodMorgon

Det är dagen D för våra unghästar idag. De skall visa upp sig på treårstest och bli bedömda med avseende på hur de hoppar, går och ser ut. Jag har jobbat natten fram till kvart över fyra och eftersom att vi ska fara runt sjutiden kändes det dumt att gå och sova. Har istället suttit i telefonen med Viktor närmare en timme och lyssnat på hans funderingar och tankar. Han är ganska duktig på att hålla låda han med när han haft en trevlig utekväll :)

Ganska roligt att en som jag träffade på krogen i lördags letade upp mig inatt på jobbet. Stackars du som inte fattade vinken med att få tomma sms.. Jag kan bara säga; De var inte från mig .

Nej om man skulle ta och klä på sig ordentligt och traska iväg till stallet snart, är ju som sagt snart dags att åka iväg på visningen .



Kommentarer
Postat av: Emelie

fin klänning :)

Postat av: annapanna

ääälskar den där klänningen ju!! så fin :)

2008-05-26 @ 00:46:42
URL: http://annastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback