Glosor

Jag och Helena pluggar glosor så att det står ut genom öronen och endå så sitter de inte. Att det skall vara så svårt att trycka in lite glosor i huvudet är ju absurt! Men nu är det paus tid så tog mig en morot för att sätta mig här och läsa mejlen. och vad ser jag då?
"Tack för din ansökan men tjänsten är tillsatt av någon annan"
Jag blir tokig! Jag bara söker och söker men allt jag får tillbaka är just den där meningen. Jag ska väl inte klaga alltför mycket då jag i alla fall har en månad i sommar, men det kommer jag då inte långt på om jag nu ska utomlands och grejer. Vill ju kunna leva i sommar med. får äta pasta och havregrynsgröt varje dag helt enkelt

Är sugen på en utgång imorgon och svänga runt på dansgolvet en stund. ska hålla tummarna för att det imorgon blir fint väder så att vi kan sitta på en uteservering någon stans och njuta. Skulle inte vara helt fel att grilla heller då jag har god och miljövänlig fisk från alaska att grilla. Hoppas Hoppas att solen skiner imorgon.

Fysik formler i all ära, men inför fysikprovet på onsdag och fredag så känns det som om varje formel i hela formelsamlingen ska användas. Man ska böka runt dem och hitta nya formler, men visst tålamod  är en bra grej har jag hört .

Som avslut vill jag bara säga att den 31/5 är det party  ute på loftet på Mässvik och alla är välkomna som anmäler sig! Vad sägs om att grilla lite och gråta en skvätt inför Studentens lyckliga dagar innan vi hunnit förtära alltför mkt rött vin och blir spralliga och glada ? ;D


Kommentarer
Postat av: Helene

jag gillar inte glosor mitt i allt. jag gillar inte att du itne får nåt jobb. jag gillar itne fysik. MEN, jag älskar vårat party och vi ska ha SVAINKUL :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback