Äntligen finished

Idag har jag gjort det sista matteprovet någonsin och det känns skönt att ha avslutat alla mattekurserna. Visserligen var det ett svårt prov och jag hade inget med de högre betygskrävande uppgifterna att göra, men jag är nöjd med min prestation och ett G ska jag nog ha uppnått.

Igår hade vi möte med CCC men som alltid så hade inte alla sålt färdigt sina biljetter varför det numera officiellt är förlängt till måndag. På tisdag ringer Maria från CCC och vi bokar det sista sen ska vi bara hitta en tid för när hon och jag ska gå till banken och ordna med betalningen.
Skönt att det äntligen händer något nu, men det är mkt kvar att ordna med och vi har inte rott det hela i land än på några meter. Bara att hålla tummarna nu såhär i slutfasen men So Far So Good!

Våren är på riktigt här och träden knoppar och slår ut hela tiden. Ljumma vindar blåser in över oss och man känner sig ganska bekväm i bara linne trots denna tidiga majmånad. Börjar att se slutet på tunneln nu och det är ännu ljusar där framme, men ganska mörkt innan jag kommer fram. Mycket att göra och att stå i men bara att bita ihop. Jag fixar det!

         

Kommentarer
Postat av: Helene

Du fixar det :) Du måste säga till om du behöver nån hjälp av oss med balen, bara så du vet! Även fast jag har fullt upp med annat så hjälper jag dig om det skulle köra ihop sig, för du är våran hjälte!!

Postat av: Erik

Klart at du fixar det, du är bäst ! ;D
Härliga vårbilder dessutom ;)

2008-05-06 @ 19:20:28
URL: http://erikbrodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback